לפעמים אני נתקלת בבעלי עסקים שמספרים לי שאתר אינטרנט לא עובד בשבילם. שהם כבר ניסו ובנו אתר יפה שלא נתן להם תוצאות, והתייאשו.
אז האמת היא שאתר אינטרנט שבנוי טוב ובצורה נכונה יכול להיות איש המכירות הטוב ביותר שלכם. אם זה עדיין לא קרה, יש כמה דברים שאני ממליצה לבדוק:
- האם האתר מותאם למובייל?
אם לא – כדאי להחליף את התבנית. פחות מומלץ לנסות להתאים תבנית קיימת שאינה מותאמת.
יש הרבה תבניות וורדפרס מצוינות בחינם שאפשר למצוא ישירות ממערכת הניהול.
במערכת הניהול להיכנס ל: עיצוב –> הוספת חדש, שם תמצאו המון תבניות מותאמות למובייל לשימושכם.
- להוסיף רשתות חברתיות לאתר
קובייה של דף הפייסבוק העסקי בסרגל הצידי, כפתורי שיתוף ולייק בפוסטים, תגובות פיייסבוק בפוסטים, קישורים לפרופילים חברתיים (כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, יוטיוב) – כל אלה מגבירים את מעורבות הגולשים ועוזרים בקידום האתר.
- להוסיף טופס הרשמה לרשימת התפוצה שלכם
כך תהפכו ביקור חד פעמי של הגולש באתר למערכת יחסים מתמשכת.
- האם מערכת הניהול והתוספים מעודכנים?
אם לא – לעדכן.
למה זה חשוב?
כי גרסה ישנה חושפת את האתר לבעיות אבטחה ופריצות.
חוץ מזה שבכל גרסה חדשה המערכת הופכת להיות יותר משוכללת וידידותית לשימוש.
השדרוגים הם בחינם, אז למה לא לשדרג?
שימו לב שאם הרבה זמן לא עדכנתם ויש לכם גרסה ישנה מאוד, יש לעשות זאת בזהירות רבה כדי שנתונים לא ימחקו.
- האם התקנתם תוספים חשובים?
כמו: קידום בגוגל, אבטחה מוגברת, גיבוי, הגברת מהירות האתר ועוד.
- פזרו מילות מפתח באתר
מילות מפתח הן מילים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם כותב כשהוא מחפש בגוגל את התחום שלכם. כדאי לבדוק מה המילים האלו בכלי מילות המפתח של גוגל, ולפזר אותן באתר: בשם האתר והתיאור שלו, בסרגל ניווט עליון, בכותרות דפים ופוסטים ובתוכן שלהם.
- סדרו את הדפים באתר בצורה ברורה ונוחה
כך שלגולש יהיה נוח להתמצא ויוכל למצוא כל דבר בקלות.